Segítséget nyújtunk az alapvető funkciók, például a beiratkozás, tantárgyfelvétel és vizsgajelentkezés lépéseinek elsajátításában.
Csatlakozási link: LINK
Felület: Uni Sopron Moodle
Ehhez kapcsolódó fontos tudnivalókról:
-
Belépés
A tananyaghoz való hozzáféréshez kérjük, használjátok az egyetemi O365 fiókotokat. (NEPTUNKÓD@uni-sopron.hu)O365 egyetemi fiók használatba vétele hallgatóknak: LINK
-
Nyilatkozatok kitöltése
A kurzus megkezdése előtt kötelező kitölteni egy RRF belépési és kilépési kérdőívet, amely a tananyaghoz való hozzáférést biztosítja.
-
Hozzáférés a tananyaghoz
Az oktatóanyag célja, hogy a Neptun tanulmányi rendszer használatának alapjaitól kezdve az összetettebb funkciókig átfogó rálátást biztosítson.
Az oktatás során a hallgatók megismerkednek a rendszer gyakorlati alkalmazásával, valamint az egyetemi adminisztrációs folyamatok hatékony kezelésével.
Kurzus tartalmazza az alábbi témaköröket:
-
Bejelentkezés, helpdesk, kétfaktoros hitelesítés, beállítások, kezdőlap, menük
- Adat ellenőrzések, telefonkönyv
- Időszakok, regisztráció, beiratkozás
- Kollégiumi ügyintézés
- Pénzügy, diákhitel, ösztöndíj
- Diákigazolvány
- Kérvények, hivatalos bejegyzések
- Tárgy és kurzus felvétel, tárgytematika, projekthét, testnevelés
- Órarend, záróvizsga
- Vizsgajelentkezés, mintatanterv, leckekönyv, átlagok (HAMAROSAN)